Etkinlik Planlama Süreci

Etkinlik Nasıl Planlanır?

Üniversitemiz kulüpleri her eğitim-öğretim yılı başında yıllık etkinlik taslağını planlayarak SKS Daire Başkanlığına iletilirler(İlgili forma ‘Formlar’sekmesinden ulaşabilirsiniz).
‘Formlar’ başlığı sekmesinden edineceğiniz kulüp etkinlik talep formunu  tüm detayları ile doldurularak, danışman hocanızdan uygunluk edindikten sonra  [email protected] adresine mail ya da birim yetkilisine elden teslim edebilirsiniz.

Dikkat edilmesi gereken önemli noktalar;

  • Etkinlik talep formu (malzeme, salon vb.) ihtiyaçların karşılanması için etkinlik tarihinden en az 15 gün öncesinde daire başkanlığına iletilmelidir.
  • Etkinliklerde görsel veya özel bir ifade kullanılması isteniyorsa etkinlik formunda mutlaka belirtilmelidir.
  • Danışman hoca uygunluğunuzu mail onayı ya da imzalı onay olarak edinebilirsiniz.
  • Duyurular için etkinliğe dair bir açıklama metni talep formunda belirtilmelidir.
  • Etkinlikler planlandıktan sonra değişiklik ve iptal edilmesi için en az 1 hafta önce daire başkanlığına bilgi verilmelidir.
  • Sempozyum, kongre gibi birden fazla oturumlu kapsamlı etkinlikler ve diğer tüm sorular için Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı yetkilimiz ile görüşüp etkinlik planlama süreciniz ve tüm sorularınız için destek alabilirsiniz.