Kurumsal İletişim Müdürlüğü
Üniversitenin iç ve dış iletişim stratejilerinin oluşturulması, uygulanması ve yönetilmesinden sorumlu olarak; üniversitenin imajının güçlendirilmesi, marka değerinin artırılması ve hedef kitlesiyle etkili iletişim kurulması için stratejik iletişim faaliyetlerini koordine etmektedir. Ayrıca, üniversitenin tüm iletişim süreçlerinin etkin, profesyonel ve tutarlı bir şekilde yürütülmesinden sorumludur.
Bu hedeften yola çıkarak, Kurumsal İletişim Müdürlüğü’nün görev tanımı aşağıda yer almaktadır:
- Kampanya dönemi stratejilerinin oluşturulması ve uygulanması,
- Üniversite bünyesinde düzenlenen akademik, sosyal ve kültürel faaliyetlerin izlenmesi, içeriklerin web sayfası ve sosyal medya platformlarında yayınlanması,
- Etkinlik afişi ve davetiye taleplerinin alınması, tasarlanması, basımı ve dağıtılması,
- Etkinlik duyurularının Üniversitenin resmi web sayfasından ve sosyal medya platformları üzerinden yapılması,
- Üniversitede üretilen akademik, sosyal ve kültürel hizmetlerin kamuoyuyla paylaşılması için Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü ile iş birliği içerisinde çalışarak etkinlik fotoğraf ve video çekimlerinin sağlanması,
- Etkinlik fotoğraf ve video kayıtlarının alınması, arşivlenmesi.
- Akademik Yıl Açılış Töreni, Üniversite Kuruluş Yıldönümü Kutlamaları, Personel Hizmet Ödülleri Töreni, Mezuniyet Törenleri vb. organizasyonların hazırlık aşamasından itibaren düzenlenmesi.
- Üniversite yerleşkelerinde afiş asma isteklerinin değerlendirilmesi ve takip edilmesi.